Ідея.
Бренд.
Успіх.

Paneum

Peter Augendopler
“Якщо ми спонукаємо людей подумати про хліб, ми досягли всього, чого хотіли”.

Петер Аугендоплер, засновник PANEUM

Хліб – це те, що ми споживаємо щодня. Жодна інша їжа не відіграє такої значної ролі у нашому повсякденному житті, в культурах, релігіях. Тому він завжди викликав особливе захоплення у людей. Починаючи з 1964 року, коли компанія Backaldrin була заснована сімейством пекарів Аугендоплер, вона стала домівкою для цієї дорогоцінної їжі. Поступово сімейний бізнес виріс і вийшов на міжнародну арену. Пристрасть до хліба, підприємницький дух та цікавість привели Backaldrin у більш ніж в 100 країн світу. Саме міжнародний досвід дав змогу познайомитись з культурою хліба у багатьох країнах світу.
 

 

Пристрасть до хліба лягла в основу колекції Backaldrin, яка почалася з кондитера із Майсенської порцеляни, і накопичувалась протягом багатьох років з великою увагою до деталей. З часом зросло бажання поділитися цим багатством не тільки з клієнтами, іншими зацікавленими людьми, але з усім світом. Отже, ідея для PANEUM народилася. Петер Аугендоплер: “Панеум має на меті показати відвідувачам важливість хліба за всі періоди людської історії і по сьогоднішній день”.
 
Історію хліба розповідають сотні предметів мистецтва та культури за останні 9000 років, пов’язані з одним – всеохоплюючим хлібом. Кожен окремий предмет показує, що стоїть за хлібом: прогрес, ноу-хау, робота, а також ентузіазм. Але найголовніше, що кожен окремий об’єкт в PANEUM показує, що хліб є, насамперед, культурою.